Vyhodnocení, otázky (diskuse):
Které strategie chování zabírají, které vedou k porozumění mezi partnery?
Které strategie jsou naopak neplodné?
Která gesta a neverbální prvky komunikace jsou srozumitelná a užitečná?
Jak účastníci celou situaci prožívají?
Mění se jejich prožívání po opakování techniky?
Příklady problémů:
Jak se dostanu na nejbližší nádraží?
Je tu někde bankomat?
Můžete mi prosím pomoci roztlačit auto, které mám za rohem?
Obsahuje tento nápoj alkohol?
Je zvykem nechat ve vesnici volně zaparkované auto?
Mé přítelkyni je špatně, můžete mi pomoci?
Poznámka: Hra by měla úzkost ze situace redukovat, ne ji zvyšovat. Je
důležité, aby vedoucí hry průběžně poskytoval podporu a pozitivně moti–
voval účastníky.
203
<< první stránka < předchozí stránka přejít další stránka > poslední stránka >>